First 5 Mono is Hiring

First 5 Mono is hiring a Peapod leader for the Mammoth area and a Parent/Infant Home Visitor and Group Leader in North County!

The Peapod Program’s focus is the development of playgroups for Mono County parents to enhance the health, social, & emotional development of children ages 0-5 and support the mental health and stability of young parents.  The program also provides a safe and secure setting for parents to discuss mental health issues and issues facing new parents to increase the knowledge and confidence of new parents and provides a forum to encourage new parents to gain a stronger tie to their community.

Please follow the link below to apply on edjoin.org. The positions are open until filled, bilingual preferred.

Peapod Leader

The Home Visitor helps parents to understand the development and temperaments of their infant, discuss and address parenting challenges, and links to family and child-focused services in their community. Lactation assistance is provided to ensure that parents who choose to breastfeed their infant may do so successfully. The Employee shall perform the services of Group Leader, including Peapod Program Leader for the Peapod Program to include the establishment, facilitation, and development of “new parent” playgroups (“playgroups”) and assertive services in a manner that is consistent with the Commission’s Peapod Program. Fluent Spanish/English bilingual preferred.

Please follow the link below to apply on edjoin.org. The positions are open until filled, bilingual preferred.

Parent/Infant Home Visitor and Group Leader

First 5 Mono está contratando

¡First 5 Mono está contratando a un líder de Peapod para el área de Mammoth y a un visitante domiciliario para padres/bebés y líder de grupo en el norte del condado!

El enfoque del Programa Peapod es el desarrollo de grupos de juego para los padres del Condado de Mono para mejorar la salud, el desarrollo social y emocional de los niños de 0 a 5 años y apoyar la salud mental y la estabilidad de los padres jóvenes. El programa también proporciona un entorno seguro para que los padres discutan los problemas de salud mental y los problemas que enfrentan los nuevos padres para aumentar el conocimiento y la confianza de los nuevos padres y proporciona un foro para alentar a los nuevos padres a lograr un vínculo más fuerte con su comuni

Siga el enlace a continuación para postularse en edjoin.org. Los puestos están abiertos hasta que se llenen, se prefiere bilingüe.

Líder de Peapod

El visitante domiciliario ayuda a los padres a comprender el desarrollo y el temperamento de su bebé, discutir y abordar los desafíos de la crianza de los hijos y los vínculos con los servicios centrados en la familia y el niño en su comunidad. Se brinda asistencia para la lactancia para garantizar que los padres que eligen amamantar a su bebé puedan hacerlo con éxito. El Empleado deberá realizar los servicios de Líder de grupo, incluido el Líder del programa Peapod para el Programa Peapod para incluir el establecimiento, facilitación y desarrollo de grupos de juego para “nuevos padres” (“grupos de juego”) y servicios asertivos de una manera que sea consistente con la Comisión. Programa Peapod. Se prefiere bilingüe español / inglés fluido.

Siga el enlace a continuación para postularse en edjoin.org. Los puestos están abiertos hasta que se llenen, se prefiere bilingüe.

Visitante domiciliario para padres / bebés y líder de grupo

Share
English Spanish